reklama

Hokej.Spája či rozdeľuje?

Slovensko je hokejová krajina.To nemožno poprieť.Máme veľa šikovných hokejistov, ktorí robia Slovensku dobré meno.Dva týždne na prelome apríla a mája je Slovensko na nohách.Hokej sa pozerá doma, pozerá sa v krčmách.Všetci napäto sledujeme hokejové zápasy.Vtedy sme aspoň trochu hrdí na to, že sme Slováci bez ohľadu na vieru,pohlavie,prácu.Hokej nás stmeľuje ako nič iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Musím priznať,že odkedy sme získali v Petrohrade striebro začala hokej baviť aj mňa.:-))Začala som sa oň viac zaujímať.Preto ma potešilo,keď do môjho rodného mesta prišiel hrať bratranec.Dovtedy som na hokej nechodila.Keďže som ho chcela vidieť hrať,tak som začala chodiť a celkom ma to chytilo.
Minule som sa s kamarátom stavila,či Prešov postúpi do extraligy.On tvrdí,že áno a ja naopak,že nie.Ak vyhrám ja,tak on mi kúpi vstupenku na prvý zapás prvej ligy v budúcej sezóne.Ak vyhrá on,lístok kupujem ja,ale na extraligu.
Táto stávka spôsobila,že odvtedy sa ,,hádame´´a naťahujeme.Každý z nás dvoch má svoj názor,ktorého sa drží a nedá si ho vziať.Vraj,aká som ja Prešovčanka,keď neverím svojmu mestu.Nevravím,že nemajú šancu.Šanca je vždy,ale snažím sa to vnímať reálne.Sú tam ďalšie dva tímy,ktoré sú na tom lepšie.
Dosť ma prekvapilo,ako takáto nevinná stávka dokáže rozhád(z)ať dvoch kamarátov.Nečakala som to.
Uvidíme v apríli ako to všetko dopadne, keď skončí play off.

Ľubica Gibová

Ľubica Gibová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Keď človek niečo chce vždy má dôvod žiť.Satisfakcia znamená smrť´´.(moje obľúbené motto) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu